2012年1月3日 星期二


人跡杳至...獨處海角...萬籟俱寂偶爾幾聲鳥歸啼...

孤島殘橋...錯落幾家...餘暉映照黃毛棚下弄蟛蜞...

老榕橫臥...葦影婆娑...灶頭炊煙呼喚遠處釣魚郎...

歲月流逝...景物全非...兒時往事只能回味在心頭...

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 吓...我[喱]得咁密都畀妳揾到...妳真係犀利呀...

      刪除
    2. 喜歡你不再被人騷擾啦!

      刪除
    3. 你老家還回去麼? 我仍會出文章,有空私人留言好啦,免得人家又誤會你呀!。。。。

      刪除
    4. 老家已經廢咗啦...返唔到去啦...人地誤會我無乜問題呀...最緊要妳會點啫... :) ...

      刪除
  2. 你好,友記 : D
    這兒 沒有表情icon 要自己 想辦法呀 -_-#。。。。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...又無得私人...想講下密計都唔得...^_^...

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 我不能进入你的xuite 要找一找我的旧密码还在不在呀@@

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 妳好呀...夫人...我哋又係異地重逢啦... :) ...

      刪除
  6. 能夠留言在這兒, 已經是緣份啦。。。。很多其他網友的網我也不能留言呀!!

    回覆刪除
  7. 去左邊的設定, 然後到 文章和留言,

    在:顯示字詞驗證 ? 、

    你選擇: 否, 就可以啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來就是如此簡單...多謝教導... :) ...

      刪除